Лабораторно-практичні заняття

Лабораторно-практичне заняття № 1

 

на тему: Заповнення реквізитів супровідних документів з надходження та реалізації товарів.

Мета: Навчитися заповнювати реквізити первинних документів з надходження та реалізації товарів.

 

Забезпечення:

1)   комп’ютери;

2)   мультимедійний проектор;

3)   опорний конспект;

4)   бланки документів «Рахунок», «Довіреність», «Накладна», «Товарно-транспортна накладна» (Додаток А).

 

Знання, необхідні для виконання лабораторно-практичної роботи:

1.Вимоги до змісту й оформлення документів.

2. Класифікація документів.

3. Документальне оформлення, облік надходження товарів.

4. Документальне оформлення, облік реалізації товарів.

 

Завдання.

 1.  На підставі даних скласти Рахунок на оплату товарів від постачальників.

2.       На підставі даних заповнити Довіреність на отримання товарів від постачальників.

3.       На підставі даних скласти Накладну на отримання товарів.

4.       На підставі даних скласти Товарно-транспортну накладну.

 

          Дані для виконання завдання:

 Договір купівлі-продажу № 5 від 01.11.20ХХ р.

Рахунок на оплату товарів від постачальників №256 від 01.11.20ХХ р.

Довіреність № 47 від 02.11.20ХХ р.

Накладна № 227 від 02.11.20ХХ р.

Товарно-транспортна накладна №385415 від 02.11.20ХХ р., номерний знак машини АЕ 53-25 АХ. Автобаза АТП 17, водій Потапов П.С. 

 

Підприємство – постачальник: ТОВ база «Весна», 49000, м. Дніпро, вул. Байкальська, буд.6. Код ЄДРПОУ 23359821. Поточний рахунок № 26009673485214 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299. Директор – Ніколюк В.П., гол. бухгалтер – Семенова І.Ю.

 

Підприємство – покупець: ТОВ «СМІК» магазин «Ліра», 49000, м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, буд.6. Код ЄДРПОУ 19439129. Поточний рахунок № 26007001200100 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299. Директор – Менько С.О., гол. бухгалтер – Оксентюк Т.Р.

 

Перелік товарів на отримання від постачальників (для слухачів професії 5220 Продавець продовольчих товарів):

 

1.      Печиво «Вівсяне» 20 кг по ціні 30,00 грн. без ПДВ;

2.      Вафлі «Артек» 16 кг по ціні 24,00 грн. без ПДВ;

3.      Цукерки «Білочка» 12 кг по ціні 60,00 грн. без ПДВ;

4.      Сирки глазуровані 20 шт. по ціні 6,00 грн. без ПДВ;

5.      Сир «Голландський» 10 кг по ціні 80,00 грн. без ПДВ;

РАЗОМ: на суму 2624,00 грн. без ПДВ;

ПДВ 20% - 524,80 грн.

ВСЬОГО з ПДВ: 3148,80 грн.

 

Перелік товарів на отримання від постачальників (для слухачів професії 5220 Продавець непродовольчих товарів):

 

1.      Мило господарське 20 шт. по ціні 6,10 грн. без ПДВ;

2.      Крем для рук «Дитячий» 18 шт. по ціні 18,00 грн. без ПДВ;

3.      Засіб для миття посуду «Гала» 34 шт. по ціні 12,00 грн. без ПДВ;

4.      Порошок для чищення «Гала» 34 шт. по ціні 8,00 грн. без ПДВ;

5.      Папір туалетний «Альбатрос» 50 шт. по ціні 3,00 грн. без ПДВ;

РАЗОМ: на суму 1276,00 грн. без ПДВ;

ПДВ 20% - 255,20 грн.

ВСЬОГО з ПДВ: 1531,20 грн.

Матеріально-відповідальна особа: завідувач магазином Іванов Петро Романович, паспорт АК №154897, виданий Дніпровським РВ УМВС України в Дніпропетровській області 15.04.2003р.

 

Відсутні реквізити додати самостійно.

 

5. Заповнені документи продемонструвати викладачу.

 

 

Контрольні запитання:

1. Якими документами оформлюється надходження запасів на підприємство?

2.  Якими документами оформлюється реалізації запасів з підприємства?

3.  Описати вимоги до змісту й оформлення документів.

4.  Описати схему документообігу на підприємствах оптової та роздрібної торгівлі.