Робоча навчальна програма

Тематичний план


з/п

Назва теми

Кількість годин

всього

ТЗ

ЛПЗ

1.

Загальні відомості про 3D-принтери та 3D-сканери

8

6

2

2.

Програмне забезпечення 3D-друку

5

3

2

3.

Дефекти 3D-друку

4

2

2

Всього:

17

11

6

Тема 1. Загальні відомості про 3D-принтери.
Поняття,  призначення та класифікація 3D-принтерів. Конструкція  3D-принтерів. Матеріали для 3D-друку. 3D-сканери. Програми для створення 3D-об'єктів. Типи файлів. Підготовка 3D-принтера до друку. Створення 3D-об'єктів.

Лабораторно-практичне заняття №1. Створення 3D-об'єктів (2 год.).

 

Тема 2:  Програмне забезпечення 3D-друку.
Програмне забезпечення 3D-друку. Поняття G-коду. Програма Cura. Налаштування програми Cura.
Лабораторно-практичне заняття №2. Налаштування програми Cura. (2 год.).

Тема 3:  Дефекти 3D-друку. Сканери.
Дефекти 3D-друку. Причини та способи усунення.

Лабораторно-практичне заняття №3. Визначення  причин дефектів 3D-друку та способи їх усунення (2 год.).

 

ЛІТЕРАТУРА

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015. - 400 с. 

  3. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016. -73 с.        

ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА


http://prosketchup.narod.ru/files/SU3D_1_2.pdf
https://3deshnik.ru/blogs/akdzg/obzor-osnovnyh-nastroek-slajsera-cura


Критерії оцінювання навчальних досягнень слухачів


Програма предмету розподілена на кілька тем. Містить лабораторно-практичні роботи. З лабораторно-практичних робіт навчальні досягнення слухача оцінюються відповідно до наведеної нижче таблиці.

Критерії оцінювання навчальних досягнень слухачів

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

1

Слухач  за допомогою викладача, відтворює на рівні розпізнавання окремі елементи навчального матеріалу, зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Під час відповіді й при виконанні практичних завдань допускає суттєві помилки.

2

Слухач за допомогою викладача відтворює на рівні розпізнавання окремі фрагменти навчального матеріалу та не усвідом­лено виконує окремі фрагменти практичних завдань. При відповіді й виконані практичних завдань допускає суттєві помилки.

3

Слухач за допомогою викладача, відтворює фрагменти навчального матеріалу та неусвідомлено виконує частину практичних завдань. При відповіді і виконані практичних завдань допускає суттєві помилки.

4

Слухач на рівні запам’ятовування, без розуміння відтворює навчальний матеріал. Має труднощі при аналізі та порівнянні, виконує практичні завдання за допомогою викладача. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає значну кількість помилок, які самостійно не може виправити.

5

Слухач на рівні запам’ятовування, без достатнього розуміння, відтворює основні положення навчального матеріалу та виконує практичні завдання за частковою допомогою викладача. Дає помилкові визначення основних понять. Може частково обґрунтувати і проаналізувати свою відповідь. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає помилки, які самостійно не може виправити.

6

Слухач  без достатнього розуміння відтворює основні навчальні матеріали та виконує практичні завдання за епізодичною допомогою викладача. З окремими помилками дає визначення основних понять. Може частково аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки.  При відповіді та виконанні практичних завдань допускає помилки, які може частково виправити.

7

Слухач самостійно з розумінням відтворює, суть основних положень навчального матеріалу та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, але містить неточності і недостатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом (послідовність дій) за консультативною допомогою викладача. Користується довідковою інформацією. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає несуттєві помилки, які  частково виправляє. 

8

Слухач самостійно, з розумінням відтворює основний навчальний матеріал та застосовує його при виконанні завдань в типових умовах (стандартних ситуаціях). Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює інформацію, встановлює її зв’язок з обраною професією та робить висновки. Відповідь в цілому правильна, логічна та достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом з консультативною допомогою викладача. Усвідомлено користується довідковою інформацією. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає несуттєві помилки, які частково виправляє. 

9

Слухач володіє основним навчальним матеріалом в усній, письмовій і графічній формах та застосовує його при виконанні практичних завдань як в типових так, і в дещо ускладнених умовах. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює і систематизує інформацію встановлює  зв’язок з обраною професією та робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, логічна і достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом з консультацією викладача. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає несуттєві помилки, які може виправити. 

10

Слухач вміє усвідомлено засвоювати нову інформацію в обсязі, що передбачений програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу  та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Відповідь слухача повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв’язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викладача. Вміє самостійно користуватися джерелами інформації. Слухач самостійно і правильно  застосовує довідкову інформацію, технічну  документацію. Практичні завдання виконує в цілому правильно в повному обсязі як з використанням типового алгоритму, так і в дещо змінених умовах. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає окремі неточності, які може виправити самостійно. Проявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології

11

Слухач володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу в повному обсязі та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь слухача повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отри­ману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв’язки. Робить аргументовані висновки. Правильно і усвідомлено застосо­вує всі види довідкової інформації, технічної документації в межах навчальної програми. Практичні завдання виконує правильно у повному обсязі як з вико­ристанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає незначні неточності, які самостійно виявляє та виправляє. Про­являє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

12

Слухач володіє системними знаннями навчального матеріалу та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, що перед­бачені навчальною прог­рамою. Відповідь слухача повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові і міжпредметні зв’язки. Робить аргументовані висновки. Правильно і усвідомлено використовує всі види довідкової, технічної документації в межах навчальної програми. Бездоганно виконує практичні завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Проявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

 

Тематична оцінка з кожної теми виставляється на основі оцінок за результатами виконання лабораторно-практичних робіт, вибіркового та фронтально опитування, тестування з теми.
Підсумкова оцінка з предмета виставляється на підставі тематичних оцінок. При цьому враховуються динаміка особистих навчальних досягнень слухача з предмета протягом курсу, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту.