ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 1
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Поняття та призначення 3D принтерів
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, вивчити загальні відомості та призначення 3D принтерів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів: з’ясування рівня обізнаності слухачів у галузі 3D-принтерів.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Поняття та призначення 3D принтерів.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:
Для чого призначений 3D-принтер?
Основні принципи роботи 3D-принтеру?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 2
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Конструкція 3D принтерів. 3D сканери
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, вивчити класифікацію 3D принтерів, їх конструкцію, засвоїти матеріал про порядок роботи 3D сканерів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів: з’ясування рівня обізнаності слухачів про призначення 3D принтерів, 3D сканерів.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Конструкція 3D принтерів.
2. 3D сканери.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:
Які типи 3D-принтерів Ви знаєте?
Основні складові 3D-принтеру?
Які типи сканерів існують зараз?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 3
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Матеріали для 3D друку
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, вивчити матеріали для 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів: з’ясування рівня обізнаності слухачів у галузі 3D-принтерів.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Матеріали для 3D друку.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:
Якими матеріалами здатен друкувати 3D-принтер?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 4
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Програми для створення 3D об'єктів. Типи файлів
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, ознайомитися з програмами для створення 3D об’єктів, типами файлів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: комбінований
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття: призначення 3D-принтера, основні його складові та принцип роботи, матеріали для 3D-друку, типи 3D-сканерів.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Програми для створення 3D об'єктів.
2. Типи файлів.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Назвати найбільш популярні програми 3D-моделювання.
Назвати основні типи 3D-файлів.
Як пов’язані файли формату *.stl з 3D-друком?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 5
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Підготовка 3D принтера до друку
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, засвоїти порядок підготовки 3D принтерів до друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: комбінований
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття: складові та принцип роботи 3D принтера, матеріали для 3D-друку.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Підготовка 3D принтера до друку.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Назвати основні типи 3D-файлів.
Як пов’язані файли формату *.stl з 3D-друком?
Які налаштування треба виконати перш ніж розпочати друк моделі?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 6
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Створення 3D об'єктів
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, засвоїти порядок роботи при створені 3D об’єктів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: комбінований
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Яка з безкоштовних програм 3D-моделювання є найпопулярнішою?
У якому форматі повинні бути збережені 3D-файли для друку на 3D-принтерів.
Для чого треба вирівнювати платформу 3D-принтерів 3D-принтера.
Якою повинна бути відстань між соплом екструдера і робочою платформою.
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
Створення найпростіших 3D об’єктів.
Редагування 3D об’єктів.
Обрання формату збереження 3D-моделі.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Застосування засобів виміру при створенні 3D-об’єктів.
Пересування, обертання та масштабування 3D-об’єктів.
Який формат найбільш універсальний для підготовки моделі до 3D-друку.
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 7-8
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку: Створення 3D об'єктів
Мета уроку:
навчальна – закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички зі створення 3D об'єктів за допомогою спеціального програмного забезпечення;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: формування практичних умінь і навичок
Методи навчання: практичний
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- персональні комп’ютери з програмним забезпеченням
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Формування практичних умінь і навичок:
Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.
5. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Бесіда зі слухачами за результатами виконання лабораторно-практичної роботи.
6. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…
7. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.
8. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 9
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку: Програмне забезпечення 3D друку
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, ознайомити слухачів з програмним забезпеченням для 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Основні принципи створення 3D-об’єктів.
Редагування та форматування 3D-об’єктів.
У якому форматі повинна бути існуюча модель для подальшої підготовки для 3D-друку?
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
Програмне забезпечення 3D друку.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Які програми підготовки моделі до 3D-друку Ви знаєте?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 10
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку: Поняття G-кода. Програма Cura.
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, вивчити поняття G-кода; ознайомити слухачів з програмою Cura; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Основні принципи створення 3D-об’єктів.
Редагування та форматування 3D-об’єктів.
У якому форматі повинна бути існуюча модель для подальшої підготовки для 3D-друку?
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
Поняття G-кода.
Програма Cura.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Що таке G-код і для чого він потрібен?
Які програми підготовки моделі до 3D-друку Ви знаєте?
Назвіть найпоширенішу програму-слайсер?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 11
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку: Налаштування програми Cura
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми; засвоїти алгоритм налаштування програми Cura; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: комбінований.
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- персональні комп’ютери, підключені до мережі Інтернет
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Для чого потрібен G-код?
Що таке слайсер?
Які основні параметри слайсера треба налаштувати?
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
Інсталяція програми Cura.
Вибір принтера для друку та його налаштування.
Налаштування програми Cura
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Де взяти інсталяційний пакет програми Cura?
Чи треба видаляти раніше встановлені версії цієї програми?
Які налаштування програми Cura для роботи з 3D-принтером?
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 12-13
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку: Налаштування програми Cura
Мета уроку:
навчальна – закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички роботи з програмою Cura, підготовки створених моделей до друку, збереження файлів у форматі gcode;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: формування практичних умінь і навичок
Методи навчання: практичний
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- персональні комп’ютери з програмним забезпеченням Cura
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.
4. Формування практичних умінь і навичок:
Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.
5. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним
матеріалом: Бесіда зі слухачами за результатами виконання
лабораторно-практичної роботи.
6. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…
7. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.
8. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 14-15
Тема програми: Дефекти 3D друку. Сканери
Тема уроку: Дефекти 3D друку. Причини та способи усунення
Мета уроку:
навчальна – сформувати у слухачів знання з теми, ознайомитися з видами дефектів 3D друку, причинами виникнення; засвоїти порядок усунення дефектів 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: комбінований
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:
Правила інсталяції програми Cura
Параметри налаштування принтера.
Інтерфейс програми Cura
5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Дефекти 3D друку.
2. Причини дефектів 3D друку.
3. Способи усунення дефектів 3D друку.
6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:
Причини виникнення дефектів 3D- друку.
Як усувати певні дефекти 3D- друку.
Наскільки впливають налаштування принтера на якість друку.
7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу помилок.
8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…
9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.
10. Література:
|
ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання
Предмет: Основи 3D друку
Група: ______ Урок 16-17
Тема програми: Дефекти 3D друку. Сканери
Тема уроку: Дефекти 3D друку. Причини та способи усунення
Мета уроку:
навчальна – закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички виявлення, виправлення та уникнення дефектів 3D друку;
розвивальна – сформувати у слухачів логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу, пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність, активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку: формування практичних умінь і навичок
Методи навчання: практичний
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- 3D принтер, витратні матеріали (пластикова нитка ABS)
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності та готовності слухачів до уроку.
2. Повідомлення теми та завдань уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.
4. Формування практичних умінь і навичок:
Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.
5. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Бесіда зі слухачами за результатами виконання лабораторно-практичної роботи.
6. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…
7. Тематичне оцінювання. Тематичне оцінювання за підсумковим тестом.
8. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.
9. Література:
|