Плани уроків

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                         Урок 1
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Поняття та  призначення 3D принтерів
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, вивчити загальні відомості та призначення 3D принтерів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:  з’ясування рівня обізнаності слухачів у галузі 3D-принтерів.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1.  Поняття та призначення 3D принтерів.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:

  1. Для чого призначений 3D-принтер?

  2. Основні принципи роботи 3D-принтеру?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 2
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Конструкція  3D принтерів. 3D сканери
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, вивчити класифікацію 3D принтерів, їх конструкцію, засвоїти матеріал про порядок роботи 3D сканерів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:  з’ясування рівня обізнаності слухачів про призначення 3D принтерів, 3D сканерів.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1.  Конструкція  3D принтерів.
2. 3D сканери.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:

  1. Які типи 3D-принтерів Ви знаєте?

  2. Основні складові 3D-принтеру?

  3. Які типи сканерів існують зараз?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 3
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Матеріали для 3D друку
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, вивчити матеріали для 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально-дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:  з’ясування рівня обізнаності слухачів у галузі 3D-принтерів.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1.  Матеріали для 3D друку.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом: відповісти на наступні запитання:

  1. Якими матеріалами здатен друкувати 3D-принтер?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів; залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                         Урок 4
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Програми для створення 3D об'єктів. Типи файлів
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, ознайомитися з програмами для створення 3D об’єктів, типами файлів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
   Тип уроку:  комбінований
   Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття: призначення 3D-принтера, основні його складові та принцип роботи, матеріали для 3D-друку, типи 3D-сканерів.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1.  Програми для створення 3D об'єктів.
2. Типи файлів.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Назвати найбільш популярні програми 3D-моделювання.

  2. Назвати основні типи 3D-файлів.

  3. Як пов’язані файли формату *.stl  з 3D-друком?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 


ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 5
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Підготовка 3D принтера до друку
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, засвоїти порядок підготовки 3D принтерів до друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
   Тип уроку:  комбінований
   Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття: складові та принцип роботи 3D принтера, матеріали для 3D-друку.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1. Підготовка 3D принтера до друку.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Назвати основні типи 3D-файлів.

  2. Як пов’язані файли формату *.stl  з 3D-друком?

  3. Які налаштування треба виконати перш ніж розпочати друк моделі?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 6
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Створення 3D об'єктів
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, засвоїти порядок роботи при створені 3D об’єктів; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
 Тип уроку:  комбінований
 Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
 Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:   
Повторення основних понять попереднього заняття:

  1. Яка з безкоштовних програм 3D-моделювання є найпопулярнішою?

  2. У якому форматі повинні бути збережені 3D-файли для друку на 3D-принтерів.

  3. Для чого треба вирівнювати платформу 3D-принтерів 3D-принтера.

  4. Якою повинна бути відстань між соплом екструдера і робочою платформою.

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:

  1. Створення найпростіших  3D об’єктів.

  2. Редагування 3D об’єктів.

  3. Обрання формату збереження 3D-моделі.

 6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Застосування засобів виміру при створенні 3D-об’єктів.

  2. Пересування, обертання та масштабування 3D-об’єктів.

  3. Який формат найбільш універсальний для підготовки моделі до 3D-друку.

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 7-8
Тема програми: Загальні відомості про 3D принтери
Тема уроку:  Створення 3D об'єктів
Мета уроку:
навчальна закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички зі створення  3D об'єктів за допомогою спеціального програмного забезпечення;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
 Тип уроку:  формування практичних умінь і навичок
 Методи навчання: практичний
 Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- персональні комп’ютери з програмним забезпеченням

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Формування практичних умінь і навичок:
Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.

5. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Бесіда зі слухачами за результатами виконання лабораторно-практичної роботи.

6. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…

7. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.

8. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                         Урок 9
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку:  Програмне забезпечення 3D друку
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, ознайомити слухачів з програмним забезпеченням для 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:

  1. Основні принципи створення 3D-об’єктів.

  2. Редагування та форматування 3D-об’єктів.

  3. У якому форматі повинна бути існуюча модель для подальшої підготовки для 3D-друку?

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:

  1. Програмне забезпечення 3D друку.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Повторення основних понять попереднього заняття:

  2. Які програми підготовки моделі до 3D-друку Ви знаєте?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 10
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку:  Поняття G-кода. Програма Cura.
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, вивчити поняття G-кода; ознайомити слухачів з програмою Cura; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  урок засвоєння нових знань
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів:
Повторення основних понять попереднього заняття:

  1. Основні принципи створення 3D-об’єктів.

  2. Редагування та форматування 3D-об’єктів.

  3. У якому форматі повинна бути існуюча модель для подальшої підготовки для 3D-друку?

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:

  1. Поняття G-кода.

  2. Програма Cura.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Що таке G-код і для чого він потрібен?

  2. Які програми підготовки моделі до 3D-друку Ви знаєте?

  3. Назвіть найпоширенішу програму-слайсер?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 11
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку:  Налаштування програми Cura
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми; засвоїти алгоритм налаштування програми Cura; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  комбінований.
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- персональні комп’ютери, підключені до мережі Інтернет

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:  
Повторення основних понять попереднього заняття:

  1. Для чого потрібен G-код?

  2. Що таке слайсер?

  3. Які основні параметри слайсера треба налаштувати?

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:

  1. Інсталяція програми Cura.

  2. Вибір принтера для друку та його налаштування.

  3. Налаштування програми Cura

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Де взяти інсталяційний пакет програми Cura?

  2. Чи треба видаляти раніше встановлені версії цієї програми?

  3. Які налаштування програми Cura для роботи з 3D-принтером?

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів.
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                         Урок 12-13
Тема програми: Програмне забезпечення 3D друку
Тема уроку:  Налаштування програми Cura
Мета уроку:
навчальна закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички роботи з програмою Cura, підготовки створених моделей до друку, збереження файлів у форматі gcode;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
 Тип уроку:  формування практичних умінь і навичок
 Методи навчання: практичний
 Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- персональні комп’ютери з програмним забезпеченням Cura

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використанні отриманих знань у майбутній професії.

4. Формування практичних умінь і навичок:

Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.

5. Закріплення    знань    слухачів    за   викладеним     навчальним

матеріалом: Бесіда зі слухачами за результатами виконання
лабораторно-практичної роботи.

6. Підведення підсумків уроку.

Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…

7. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.

8. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 

 

 

ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 14-15
Тема програми: Дефекти 3D друку. Сканери
Тема уроку:  Дефекти 3D друку. Причини та способи усунення
Мета уроку:
навчальна сформувати у слухачів знання з теми, ознайомитися з видами дефектів 3D друку, причинами виникнення; засвоїти порядок усунення дефектів 3D друку; сформувати знання та вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
Тип уроку:  комбінований
Методи навчання: інформаційно-рецептивні методи: лекція-бесіда, демонстрація фото-відео матеріалів, конспектування
Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Актуалізація опорних знань і вмінь слухачів: 
Повторення основних понять попереднього заняття:

  1. Правила інсталяції програми Cura

  2. Параметри налаштування принтера.

  3. Інтерфейс програми Cura

5. Вивчення нового навчального матеріалу за планом уроку:
1.  Дефекти 3D друку.
2. Причини дефектів 3D друку.
3. Способи усунення дефектів 3D друку.

6. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Відповісти на наступні питання:

  1. Причини виникнення дефектів 3D- друку.

  2. Як усувати певні дефекти 3D- друку.

  3. Наскільки впливають налаштування принтера на якість друку.

7. Виявлення ступеня розуміння слухачами матеріалу.
Обговорення питань, що викликали утруднення слухачів;
Залучення слухачів до аналізу по­милок.

8. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання я реалізую…

9. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал теми.

10. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.

 


ПЛАН УРОКУ
теоретичного навчання

Предмет:  Основи 3D друку
Група: ______                                                                               Урок 16-17
Тема програми: Дефекти 3D друку. Сканери
Тема уроку:  Дефекти 3D друку. Причини та способи усунення
Мета уроку:
навчальна закріпити набуті знання та сформувати практичні уміння і навички виявлення, виправлення та уникнення дефектів 3D друку;
розвивальна – сформувати у слухачів  логічне мислення, розвивати ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність;
виховна – виховувати ініціативність,  активну життєву позицію; розуміння вимог до сучасного фахівця ІТ сфери;
 Тип уроку:  формування практичних умінь і навичок
 Методи навчання: практичний
 Матеріально - дидактичне забезпечення:
- авторська навчальна програма предмету «Основи 3D друку»
- електронний посібник «Основи 3D друку»
- інструкційні карти до лабораторно-практичної роботи
- 3D принтер, витратні матеріали (пластикова нитка ABS)

 

Хід уроку

1. Організаційний момент. Привітання,перевірка присутності  та готовності слухачів до уроку.

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності слухачів: наголошується  на актуальності та професійному значенні вивчення даної теми та використання отриманих знань у майбутній професії.

4. Формування практичних умінь і навичок:
Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картами. Контроль ходу виконання роботи викладачем, відповіді на запитання.

5. Закріплення знань слухачів за викладеним навчальним матеріалом:
Бесіда зі слухачами за результатами виконання лабораторно-практичної роботи.

6. Підведення підсумків уроку.
Дебрифінг. Під час вивчення теми
1) Я зрозумів   …
2) Найцікавішим було …
3 ) Раніше я не знав, що …
4) Свої отримані знання і вміння я реалізую…

7. Тематичне оцінювання. Тематичне оцінювання за підсумковим тестом.

8. Домашнє завдання: Підготувати звіт за результатами лабораторно-практичної роботи.

9. Література:

  1. Зінько Р.В., Топільницький В.Г. Системи 3D моделювання. Навчальний посібник. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017.

  2. Горьков Дмитрий. "3D печать с нуля". 2015 - 400 с.

  3. Доступная 3D печать для науки, образования и устойчивого развития. Международный центр теоретической физики Абдул Салам - МЦТФ. 2013  - 192с.

  4. LittleTinyH Books. 3D печать, коротко и максимально ясно. 2016 -73 с.