«Чим вище культура, тим вище ціниться праця»

PDFДрукe-mail

Вильгельм Рошер

Життя кожного з нас протікає в постійній взаємодії, спілкуванні з іншими людьми. І дуже часто такі відносини виникають при наданні чи отриманні різних видів послуг. Сьогодення вимагає від працівників сфери послуг не тільки високого рівня професіоналізму але й високого рівня обслуговування відвідувачів.

Курси цільового призначення за навчальною програмою «Основи психології та етики обслуговування відвідувачів у сфері послуг», які проводяться викладачами Центру на базі Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпро, користуються серед безробітних великим попитом. Викладач курсів Тетяна Чаус має великий досвід роботи практичного психолога і щедро ділиться із слухачами своїми знаннями та уміннями.

На заняттях слухачі вивчають типи і види спілкування, типологію відвідувачів та прийоми встановлення індивідуального контакту, види і типи конфліктів, знайомляться  з  методи та прийоми психологічного впливу та психотехніки обслуговування відвідувачів. Рольові ігри та психологічні вправи сприяють якісному засвоєнню основ психологічних знань та етики обслуговування, формуванню практичних навичок.

По закінченню навчання всі слухачі висловлюють слова щирої вдячності педагогу та Центру за знання, які не тільки є сучасними та актуальними для працевлаштування у сфері послуг, але й постійно затребувані у повсягденному житті.

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі