Перспективи впровадження дистанційного навчання

PDFДрукe-mail

     Педагоги Дніпропетровського центру ПТО ДСЗ Світлана Білан та Віктор Щапов завершили навчання з підвищення кваліфікації за програмою «Організація дистанційного навчання в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості: ресурсне забезпечення», третій етап якого відбувся у Рівненському ЦПТО ДСЗ, який провадить педагогічний експеримент «Запровадження технологій дистанційного навчання для забезпечення доступності та якості професійного навчання дорослого населення».

      На завершальному етапі навчання педагоги мали змогу обмінятися досвідом, представити на обговорення колегам власні наробки у платформі дистанційного навчання Moodle. Заступник директора з НМР Дніпропетровського центру ПТО ДСЗ Білан С.О. продемонструвала використання різних видів «діяльностей» та «ресурсів» при створенні електронного курсу на базі цієї платформи з предмету «Основи економічного аналізу» за професією «Офісний службовець (бухгалтерія)»; поділилася враженнями про використання Moodle на уроках. Викладач Центру  Щапов В.В. представив електронний підручник з предмету «Огляд офісних технологій», який інтегровано в платформу та апробовано при навчанні на курсах підвищення кваліфікації «Виконання робіт на ПК за програмою користувача».

     Під час вручення свідоцтв про підвищення кваліфікації начальник Відділу навчальних закладів Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Наталія Шевченко підкреслила важливу роль проведення таких заходів та підвищення кваліфікації спеціалістів Центрів ПТО ДСЗ щодо вдосконалення системи професійного навчання безробітних  шляхом впровадження у навчально-виробничий процес новітніх інформаційних технологій.

     Значення дистанційного навчання у підготовці кваліфікованих робітників з часом стане більш вагомим, зростатиме ефективність та суспільне визнання цієї форми навчання. І сьогодні педагоги з оптимізмом вирішують завдання, які постають перед ними на цьому шляху.

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі