Крок до інтерактивних методів навчання

PDFДрукe-mail

28 травня 2014 року на базі Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти розпочали навчання слухачі групи  91/14-ОПД курсів цільового призначення «Основи підприємницької діяльності в малому бізнесі». Одним із складових робочого навчального  плану є  вивчення загальної та спрощеної системи оподаткування, податковий облік та звітність.  Слухачі вивчають особливості ведення підприємницької діяльності на загальній та спрощеній системі оподаткування, та на практичних заняттях заповнюють звітність та книги обліку доходів та видатків.

 

За ініціативи газети «Все про бухгалтерський облік»  29 травня  з 11.30 до 12.40 було проведено  вебінар «Приватне підприємництво: вибираємо систему оподаткування». Слухачі групи  і викладач Каліцінська К.О. вирішили взяти участь у вебінарі. Метою участі у сучасних інтерактивних заходах є не тільки отримання інформації – відповідей кваліфікованих фахівців на свої запитання, а й оволодіння новітніми інформаційно-комунікативними технологіями, впровадження їх в освітній процес. До участі у вебінарі були підготовлені  питання щодо оподаткування малого бізнесу, які найбільше цікавили майбутніх підприємців: яку систему оподаткування фізичної особи – підприємця можна порекомендувати  з метою

-      відкриття магазину з продажу одягу;

-      відкриття агентства нерухомості (надання ріелторських послуг населенню);

-      відкриття інтернет-магазину?

Беручи  участь у вебінарі майбутні бізнесмени не тільки отримали відповіді кваліфікованих спеціалістів, а й переконалисть, що рівень навчання (надання освітніх послуг) у Дніпропетровському ЦПТО ДСЗ  дуже високий. «На своїх заняттях ми розглядаємо питання функціонування малого бізнесу в Україні, – стверджують безробітні, – і дуже задоволені тим, що з нами працюють справжні кваліфіковані фахівці Центру, що сучасна матеріально-технічна база закладу надає можливість плідно працювати на уроках – рішуче йти назустріч  своїй мрії – започатковувати приватний бізнес у своєму житті».

Викладач  К. Каліцінська

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі