Як поліпшити резюме, щоб вас частіше запрошували на співбесіди.

PDFДрукe-mail

Практично у кожного бувало так, що, відправивши резюме в якусь компанію, ви не отримуєте ні відповіді, ні привіту. Ніби все при вас: і досвід, і освіта, і навички, але запрошень на співбесіду так і не надходить. Що робити в такій ситуації? Як бути? Пропонуємо вам ознайомитися з деякими хитрощами, які допоможуть привернути більше уваги саме до вашого резюме.

У резюме повинна бути чітка мета

В умовах сучасного ринку вакансій ключем до успішного пошуку підходящої посади є специфіка вашої роботи. Замість того, щоб тикати пальцем в небо і шукати в інтернеті вакансію працівника-універсала, який може все і навіть більше, сконцентруйте увагу на якійсь певній професійній області або декількох спеціальностях.

Зараз спостерігається тенденція, яка демонструє інтерес роботодавців до професіоналів вузької спеціалізації. Якщо ви хочете шукати роботу в декількох областях, то створіть резюме для кожної з них. Так ви краще підкреслите ваші переваги і досягнення в тій чи іншій галузі.

Вказуйте точну назву посади, яка вам цікава, на самому початку резюме. Наприклад: «Менеджер з продажу», «Програміст 1С», «Бухгалтер». Це, свого роду, заголовок вашого резюме. Якщо бажана посада не вказана або вказана розмито, швидше за все, таке резюме відправиться або в корзину, або на дальню полицю.

Виділіть в резюме свої сильні сторони, вкажіть, чому саме ви підходите на цю посаду. Професійні навички, досвід роботи, особисті досягнення або будь-які інші відомості, які характеризують вас як відмінного кандидата. Будьте короткі: достатньо кількох змістовних пунктів.

Обов'язково повинен бути перерахований базовий список ключових навичок. Подивіться оголошення про вакансії, які вас зацікавили. Складіть список ключових навичок, які найчастіше запитують роботодавці (і якими ви насправді володієте). Використовуйте чіткі і ясні формулювання, намагайтеся уникати того, що неважливо для рекрутера.

Опишіть досвід роботи відповідно з кар'єрними цілями.

По суті резюме - це ваш особистий маркетинговий документ. Однак продемонструвати свої по-справжньому сильні сторони деяким заважає надмірна скромність, іншим же, навпаки, - зайве самозамилування, не завжди підкріплене реальними справами. Дуже важливо давати собі тверезу оцінку, як би складно це не було зробити.

Якщо бажана посада і попереднє місце роботи подібні, зосередьтеся на головному. Ще раз перечитайте вакансію і задумайтеся, які успіхи на попередньому місці роботи особливо важливі і будуть корисні для отримання бажаної посади.

Якщо у вакансії є вимоги, яким ви не повністю відповідаєте, можна спробувати зацікавити роботодавця додатковими відомостями, що характеризують вас як цінного фахівця (будь то інформація про освіту, давній досвід роботи в суміжних сферах або функції на нинішньому місці роботи).

Пастки при складанні резюме.

Розглянемо деякі типові пастки, в які потрапляє більшість шукачів при складанні резюме.

Відсутність чіткого зв'язку між заявленою метою резюме і наявним досвідом роботи.

Погляньте на список своїх професійних навичок, як на перелік певних умінь, які будуть корисні конкретному роботодавцю. Дуже важливо вловити, яким з перерахованих вимог роботодавця ви відповідаєте на сто відсотків.

Не варто докладно викладати зміст своєї поточної роботи. Краще зосередитися на головному і правильній розстановці акцентів. Варто уникати занадто загальних і не інформативних формулювань. Резюме із зазначенням конкретної позиції в очах роботодавця буде виглядати набагато більш виграшно. В іншому випадку ваше резюме буде викликати різні асоціації, але ніяк не співвідноситися з кваліфікованим фахівцем.

Тривалі перерви в роботі.

Перерви між роботами в кілька місяців - це ще не привід хвилюватися. Однак якщо періоди безробіття тривають більше 6 місяців, то з цим треба щось зробити. Увімкніть креатив і заповніть ці прогалини інформацією, ніж ви були зайняті. Можливо, це була робота по дому, сімейні обов'язки або саморозвиток. Роботодавцю потрібно дати зрозуміти, що ви не сиділи склавши руки весь цей час.

Відсутність відповідної освіти або професійної підготовки.

Якщо ви студент або випускник, це зовсім не означає, що ви нічого не вмієте. Як молодий спеціаліст ви можете зацікавити роботодавця своїм невеликим, але багатообіцяючим досвідом: перемогами в конкурсах, веденням проектів, додатковими курсах. Вкажіть, що ви перебуваєте в процесі навчання, і поставте дату його закінчення.

За матеріалами сайту http://lifehacker.ru

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі