Page 89 - Основи 3D-друку
P. 89

Зміст




                 Сам принцип друку ґрунтується на промальовуванні голівкою
           принтера периметра майбутньої деталі і внутрішньої структури деталі
           на певній висоті (шарі). Тобто перед друком спочатку цілу тривимірну

           модель «слайсять» (нарізують по вертикалі (вісь Z) на шари заздалегідь
           заданої товщини). Для того щоб надрукувати реальний тривимірний

           об'єкт, для принтера необхідно створити ряд інструкцій, в яких треба
           прописати що робити 3D-принтеру при виконанні програми. Тобто, в
           який момент часу, в яку сторону і з якою швидкістю їхати друкарській

           голівці принтера (екструдеру), де саме включити подання матеріалу,
           або навпаки включити реверс. Яку підтримувати температуру на

           екструдері і на столі (якщо нагрів столу є), і на якій висоті її підвищити
           або знизити.
                 Враховувати діаметр сопла під час друку і багато чого іншого. Вручну

           написати подібний код, звичайно, можливо, але дуже важко. Для цього
           і були створені спеціальні програми - слайсери (нарізалки) від

           англійського clice (шар, скибочка). Працюють ці програми з файлами з
           розширенням (*.stl і *.amf), а інструкції для принтера - це файли з
           розширенням *.gcode. Інструкції з друку (файли *.gcode) в принтер

           передають спеціальні програми. Або, за наявності дисплея на принтері,
           файли копіюються на SD-карту і зчитуються вбудованим картрідером

           дисплея принтера.





                                                               Основи 3D-друку
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94