Page 51 - Основи 3D-друку
P. 51

Зміст




                 Інструменти малювання.

                           Freehand (лінія від руки) - є комбінацією ряду з'єднаних між собою

                           лінійних сегментів. Вибір одного з сегментів вибирає всю криву. Entity

                           Info містить інформацію про кількість сегментів і загальній довжині

                           кривої.
                           Rectangle (прямокутник) - є комбінацією чотирьох відрізків. Можливий

                           клавіатурний введення розмірів через крапку з комою (;).



                           Circle (коло) - це комбінація ряду з'єднаних між собою лінійних

                           сегментів, що утворюють правильну окружність, і при завершенні її
                           побудови автоматично створюється кругова поверхню. Вибір одного з

                           сегментів вибирає аж навколо. Entity Info дозволяє змінювати радіус,

                           кількість сегментів і вказує довжину кола.




                           Polygon (багатокутник) - являють собою комбінацію ряду з'єднаних між
                           собою лінійних сегментів, що утворюють симетричну многокутну

                           фігуру, які стають ребрами автоматично створюваної поверхні. Entity

                           Info дозволяє змінювати радіус, кількість сегментів і вказує
                           довжину периметра.




                                                               Основы 3D печати
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56