Нетрадиційні уроки у Дніпропетровськом центрі ПТО ДСЗ

PDFДрукe-mail

„Жодну науку вільна людина не повинна вивчати як раб. Тому потрібно не по насильницьки викладати науки, а через гру, тоді ти краще побачиш хто до чого схильний"

Платон


Поряд із традиційними методами взаємозв’язку теорії із практичним навчанням в Центрі впроваджується і бінарна модель навчання – взаємодія викладача із майстром виробничого навчання. За такою методикою відбувся підсумковий узагальнюючий урок із слухачами професійної підготовки «Касир (в банку)».  Урок організовано у вигляді інтелектуальної гри-змагання двох команд.

 

Майстер виробничого навчання Мотренко М.В. та викладач предмету «Технологія касових операцій» Чабак Н.П. ретельно підготували питання за темою «Національна та іноземна валюта».  Під час проведення уроку педагогам вдалося активізувати процеси мислення слухачів для відтворення та узагальнення вивченого матеріалу, розвити увагу, логічне мислення, зацікавлення до професії. Завдяки ігровій формі ведення уроків кожен є учасником обговорення навчального матеріалу та вболівальником не тільки за свій результат, а за результат команди. Робота в команді дозволяє зміцнити товариські стосунки в групі, колективі.

За підсумками уроку кожна команда отримала призи: одна за перемогу, інша – утішливий приз.

Проведення таких уроків вносить емоційне забарвлення у навчальний процес. Присутність гумору, жартів на цих уроках викликають найбільший інтерес до навчання. На цих уроках педагог – режисер, консультант, творчо спрямовуючий гру.

Урок проведено на високому методичному рівні у формі інтелектуальної гри із застосуванням мультимедійного обладнання. Слухачі показали засвоєні ними навички та знання. Мета уроку була досягнута.

 

Методист

О.Ф.Єгоркіна

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі