Навчаємо працівників торгівлі

PDFДрукe-mail

День працівників торгівлі — професійне свято працівників торгівлі України. Відзначається з 1995 року щорічно в останню неділю липня. Свято встановлено в Україні «…на підтримку ініціативи працівників торгівлі, а також професійних спілок…» згідно з Указом Президента України «Про День працівників торгівлі» від 5 червня 1995 року № 427/95.

 

З прадавніх часів Україна славилася контрактовими і торговельними ярмарками, які об'єднували на своїх заходах представників Європи та Азії. Щоденно десятки мільйонів громадян користуються послугами, якість яких постійно підвищується. Запроваджуються прогресивні технології організації торгівлі, розширюється асортимент, що наближує нашу країну до європейських та міжнародних стандартів.

На сучасному торгівельному  ринку існує  величезна   конкуренція серед компаній та підприємців. Щоб бути першим - потрібно бути кращим, швидшим, ефективнішим. Головна роль в вирішенні цієї задачі покладається на "Його величність продавця", на його уміння володіти теоретичними  і практичними знаннями, а головне – уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.

Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти надає освітні послуги навчання за професіями «Продавець продовольчих товарів» та «Продавець непродовольчих товарів». Окрім цього Центр пропонує курси підвищення кваліфікації за напрямом «Техніка успішних продажів».

Щоб бути успішним продавцем потрібно мати величезне бажання вчитися. Вчитися продавати, вчитися віртуозно володіти прийомами встановлення контакту, з'ясовувати та задовольняти  купівельні потреби, вміти відповідати на заперечення. Продавцю-консультанту  просто необхідно вміти користуватися техніками переконання, а також  вміти з легкістю виходити зі скрутних ситуацій. У продажах є свої закони і техніка, яка сприяє досягненню результату. Знати їх необхідно, але недостатньо, адже кожен продаж — це, перш за все, взаємодія, і для кожного клієнта слід підбирати свої методи, способи презентації і дії. А це вже мистецтво.

Курси підвищення кваліфікації   якнайкраще допоможуть  продавцям-консультантам оволодіти мистецтвом продавати. Слухачі курсів отримують схему ефективної взаємодії з клієнтом, відпрацьовують  техніки продажів, розглядають технології  управління розмовою, оволодівають майстерністю ведення телефонного продажу.

Під час навчання застосовуються такі прийоми та методи як: міні-лекції, групове обговорення, дискусії, вправи, рольові та ділові ігри. Все це, в кінцевому результаті, дозволить підвищити ефективність роботи продавців і збільшити обсяг продажів товарів або послуг.

Запрошуємо всіх бажаючих до нас на навчання.

Загальна інформація

Освітні послуги

Анкетування

Соціальні мережі